Klachtenregeling
Het kan natuurlijk gebeuren dat je ergens ontevreden bent, of een klacht hebt over de zorg. In dat geval nodig ik je van harte uit om daarover met mij in gesprek te gaan. Zo kunnen we samen proberen om eruit te komen en een oplossing voor je te vinden.
Mocht je dat niet willen of kunnen, of wil je daar onafhankelijke ondersteuning bij? Dan kun je contact opnemen Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waar mijn praktijk bij is aangesloten. Klachtenportaal Zorg helpt om onvrede en klachten over de zorg op te lossen.
Heb je je klacht of onvrede gedeeld met Klachtenportaal Zorg? Dan kijken zij of de klacht of onvrede in behandeling wordt genomen en welke procedure daarbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, neemt een medewerker van het Klachtenportaal Zorg contact met je op. Samen kunnen jullie er dan voor zorgen dat de informatie compleet is en dat de klachtenprocedure goed wordt opgestart.
Wil je liever eerst alleen advies over hoe je kunt omgaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.
Geef je onvrede of klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
